salam kembali..  

Posted by lakaransakinah

Bismillahhirrahmannirrahim.. dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani..


salam semuanya,, dah lama ana xdpt nk post entry terbaru kat blog ana ni.. maklum la sibuk dengan kerja.. lagipun ana baru ja mula menceburi bisness baru iaitu SCORE A Program. Salah satu program pendidikan terbaru untuk pelajar-pelajar dari tahun satu sampai ke tingkatan 5.. Sebab tu ana dah lama tak dapat post entry terbaru kat blog anan ni.. apa-apa pun ana akan post entry terbaru kat sini nanti.. lagipun byk lagi soal agama yang ana nak kongsi kat sini.. Semua bab agama yang ana letak kt blog ana ni ada lah dari mazhab imam shafie.. mazhab yg kita gunakan sekarang ni.. ya la kan.. tak nak letak pasal mazhab lain pulak kan..letak la mazhab yang kita gunakan.. sekurang-kurangnya tu dpt la kita belajar dan amalkan mengikut mazhab kita ni... ana ni pun masih lagi belajar soal agama ni.. masih byk lg yg perlu ana timba mengenai ilmu agama ni.. apa-apapun nanti la entry terbaru dari ana.. ana akan cuba untuk tulis walaupun dalam keadaan ana sibuk..

Assalamualaikum...

This entry was posted on Tuesday, September 14, 2010 at 1:38 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment